Тематски дан је изузетно успешно организован у 2. разреду 4.10.2022. године. Сви часови су били угледни и процењени као пример добре праксе. Тема „У свету игара“ је реализована кроз пет наставних предмета. Сваки учитељ је припремио један наставни предмет и часове одржао у свим одељењима. Настава је одржана као кабинетска, ученици су мењали учионице на почетку сваког часа.
Ученици другог разреда су на часу математике – “Математичке игре”- решавали математичке мозгалице, шаљиве приче, ребусе, сабирали и одузимали стојећи на једној нози као роде и за то време се такмичили ко ће боље, ко ће пре. Учитељица Драгана Новаковић их је упознала са животињама орао, дабар и делфин, које поседују тачност, брзину и прецизност коју развијамо кроз математику.
Часове Ликовне културе, Позoриште сенки, одржала је учитељица Александра Тренкоски. Коришћен је школски пројектор и платно како би се направило “позориште сенки”. Ученицима се допало сецкање, бојење, лепљење и прављење луткица – ликова за представе према драмским текстовима из Читанке.
На часу Српског језика ученици су кроз игру обновили знања о словима, гласовима, речима, слоговима, рими, реченицама по значењу. Облик рада је био групни и час је организован као квиз знања. Ученици су у оквиру групе бирали вођу, капитена , а задатак им је био да из џака извуку једно слово. 30 слова је направљено, односно , исечено од сунђера, па су капитени могли додиром да препознају слово по облику и узму га из џака. Од извученог слова, групе су имале задатак да напишу што више речи које садрже извучено слово, од написаних речи, риму, реченице и речи поделе на слогове. Час је почео песмицом ” На слово, на слово…”, како се звао и квиз. Време за рад је мерено пешчаним сатом, што је повећало динамику и ангажовање ученика. Часове српског језика је одржала учитељица Гордана Вулетић.
Ученици су на часу “Симболи наше државе” решавали асоцијацију чије је коначно решење била Србија, склапали су грб и заставу, играли интерактивну игру о химни, грбу и застави. Бојили су заставице и лепили грб који су касније користили приликом синтезе градива подижући их уколико је одговор тачан. Часове је одржала учитељица Ана Милинковић. На часу музичке културе које је оджала улитељица Јована Јовановић, уз игру, песму и ритмичке инструменте, ученици су обнављали бројалице и песме које су научили у другом разреду.